onsdag 3. juli 2013

På mandag var vi i Holmsbu og i Tofte:-)

Hei .har hatt en fin ferie hittils,og på mandag tok vi en biltur til Holmsbu.det ligger bare 40 min unna oss.Har ikke vært der før,og synes det var kjempefint der.På vei hjem var vi innom Tofte og Sætre ,fint der .I Tofte så vi Kiel båten. Sola skinte,og det var varmt.

Idag våknet jeg til nystekt brød,og kaffe på sengen fikk jeg også:-) Ha en fin onsdag:-)






ser du fuglekassa på toppen av treet?:-)


kiel båten i bakgrunnen


Kiel båten.

nystekt brød til frokost.namnam.

2 kommentarer:

  1. Deilig med ferie :) Min begynner i morgen kl.16.00, he-he :) Da har jeg ferie i tre uker :) Skal bli kjempe godt :)

    Mange fine bilder du legger ut :)

    Ønsker deg en riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Takk :-) Kos deg masse med ferie,God ferie:-)

    SvarSlett