søndag 30. juni 2013

Nå har ferien startet!

Endelig er sommerferien her,mannen min startet sommerferien igår,og da spiste vi chips og dip som vi alltid gjør til ferien,på kvelden ble det god middag og drikke:-)

Vi har nå bestemt oss for å ta en tur til København i sommer,og til Kragerø,Jonas Fjeld skal ha konsert der,og siden vi begge liker han bestemte vi oss for å ta en tur til Kragerø.Er mange år siden jeg var der sist,så jeg gleder meg masse.!Ellers skal vi besøke familie og venner,og blir nok noen dagsturer med bilen:-)

Har også fått brodert mer på broderiet mitt i helgen,så nå er det ikke så mye igjen.Måtte ta opp litt på ene siden,men det var fort gjort;-)Har også skrevet mange brev denne uken,så har bare 9 igjen å svare nå:-)

ha en fin søndag:-)
Amund


snart ferdig med broderiet

meg og Solan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar