søndag 21. juli 2013

Har hatt en flott helg:-)

Da er det snart ny uke.har hatt en kjempefin helg.Været har vært strålende og det er rundt 30 grader.Nesten litt for varmt for meg,men samtidig er det helt herlig også.Vi var på Lahellholmen igår,og da vasset vi litt i fjorden,vannet er varmt nå. Idag vasset vi litt i eikern.Hadde tenkt å bade,men det blåste litt,så valgte å la være.

Vært en "lat"helg,ikke gjort så mye,det kan forresten utsettes til en annen dag;-)

Imorgen skal vi få besøk av min tremenning fra Canada og moren min,så det blir koselig.Kanskje det kommer bilder etterhvert.Nå kommer bilder fra en fin helg.

eikern


mannen min



lahellholmen

lahell






utsikt fra kjøkkenvinduet mitt:-)



1 kommentar:

  1. Så mange fine bilder :)

    Ønsker deg en fin uke :)
    Vi har fått sol og fint vær i Bergen også, og det er jommen bra :) Bare denne uken igjen, så er det full jobb igjen her :)

    SvarSlett