tirsdag 9. juli 2013

Søndag var vi en tur på Hamar.

Da er det påtide og oppdatere litt på bloggen igjen.Har endelig blitt ferdig med broderiet mitt,og har hengt det opp på veggen.Synes det ble fint.Nå har jeg begynt på enda et broderi,en duk.Mye jobb med dette,så det kommer nok til å ta noen mnd:-)

På søndag var vi og besøkte mamma som bor på Hamar,hilste også på min tremenning fra Canada,og det var koselig.Vi satt ute hele dagen,det var en varm og fin dag.Fikk også hilst på Tassen, en hund mamma passet på.Katten hennes Sheba syntes nok det var varmt da,lå mye i skyggen:-)På veien hjem var vi innom Domkirkeodden.Der er det så fint,mange år siden jeg var der sist.:-)

Imorgen skal vi på ferie til København,gleder meg masse til turen.Skal kjøre med fly,og det tar ca en times tid.Krysser fingrene,og håper at været blir bra:-)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar