lørdag 23. juli 2011

Hjemme alene helg.

Er hjemme alene denne helgen da gubben er på hyttetur.Koser meg,men synes det var forferdelig å høre om bombeeksplosjonen i oslo og skytingen på Utøya.Grusomt at en person skyter over 90 personer.Mine tanker går til de som har mistet sine kjære! synes at 21 årer altfor liten straff for det han har gjort!:(

idag har jeg fått unna litt husarbeid og trent ergosykling 30 min,litt sliten nå,men godt å ha trimma.
Ikke det beste være utenfor regnet masse igår 40 mm ,men tror ikke det vil regne så mye nå.tilbringer helgen inne.:)

igår fikk jeg skrevet 3 brev og har fortsatt noen igjen. tror jeg skal skrive litt idag også,pluss brodere litt.

Vi hadde en fin ferie i Karlstad ,koste oss masse.Ble mye god mat og drikke. Tok 4 timer med bil dit,så det ble noen stopp på veien.Var heldige med været også,litt regn,men mest sol:) Nå har vi bestilt oss en tur til Tallin i slutten av august,gleder meg allerede.

noen bilder fra Karlstad turen:






1 kommentar:

  1. Hei :)
    Uff ja, det er helt tragisk dette med bomben og skytingen på Utøya..;( Håper også at han får 21 års fengsel.. Han fortjener virkelig streng straff!!!

    Så kjekt at dere hadde en fin tur til Karlstad...;) Er en kjempe fin by det ;)))
    Tallin har jeg aldri vært i, men kunne tenkt meg en tur dit :)

    Ønsker deg en strålende søndag :)

    Klem

    SvarSlett