torsdag 18. august 2011

På tide å oppdatere litt :)

Nå ser jeg det er en god stund siden jeg har oppdatert her,men det har vært så mye som har skjedd i sommer,men nå synes jeg det er påtide å skrive litt her igjen.


Nå nærmer det seg ny måned med stormskritt,bare en og en halv uke til september.tiden flyr..synes sommeren er den beste tiden på året.Vel,været har ikke akkurat vært det beste i sommer,men har da hatt mye sol også.


Vekten har ikke gått så mye ned,men nå er det lettere å slanke seg nå som ferien er over,og skal også prøve å trene mer.merker det på buksene at jeg har gått ned i cm og det er gøy,tom med mannen min ser det!:)


Har begynt så smått med hobbyer igjen brevskriving og brodering,har begynt på et julebilde som jeg har hatt liggende,og håper å bli ferdig med dette til jul.Tenkte også å begynne å scrappe litt,må bare kjøpe inn litt forskjellig kort mm. Fikk en panduro katalog nå og der var det mye fint .


Gubben hadde nå hatt det fint på hytteturen han var på for en stund siden.godt å ha han hjemme igjen:)


Idag har vi faktisk grillet,regner med det blir den siste grillingen i år,var såå godt med grillmat..mm,sola skinte også.  Ha en fin kveld:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar