lørdag 9. juli 2011

helg:)

Puh,sånn da var dagens trim unnagjort ble aerobic idag.

Ellers har det blitt litt matshopping.Vi hadde tenkt å grille idag,men ser ut som om sola har forsvunnet igjen.Fint vær før 12,men nå overskyet. Skal regne litt idag,men tror ikke det blir så mye.

Blir nå uansett å feire med biff og fløtegratinerte poteter nå som gubben starter ferien om en time!

Idag kommer jeg til å spise :

frokost: 2 skive med pålegg ,appelsinjuice
mm: et knekkebrød med pålegg,smoothie.
lunsj: 1 skive brød med pålegg, egg,melk
mm: kanskje litt snop .
middag: biff og fløtegratinerte poteter salat.kanskje rødvin til.mmmm
kvelds: tja....

Ikke gått ned så mye i vekt de siste ukene,men siden vekten holder seg stabil er jeg fornøyd. Har som mål 1 kg til 1 august og bør vel egentlig klare dette.:)Går ikke så fort ned i ferien.

jeg har som mål å veie 76kg innen juli 2011 og håper å klare dette.klarte ikke å nå målet mitt!

vekt nå er 79 kg.  dette skrev jeg i april,siden da har vekten gått opp og ned,og per dags dato veier jeg 78.7 kg.(300gr ned)


neste mål er 77.7. kg.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar