søndag 14. april 2013

Søndag:-)

Synes denne uken har gått fort,det har vært mye å gjøre. I helgen har vi bare slappet av,vært på shopping og gått tur.Igårkveld ble det nå mye god mat og drikke.  Idag har jeg forsøkt meg på å lage loff på brødbakemaskinen,og håper denne blir bra:-) Fredag var vi på handletur fikk endelig tak fingerbøl som jeg har vært på jakt etter.Etter å ha sett i minst 4 butikker ble det til slutt en jeg hadde sett på sparkjøp tidligere i uken:-) Kjøpte også inn nye blomster.

Vi har fortsatt mye snø her,men håper denne vil smelte til uken når det blir varmere. Har også mange planer til uken som å bake,brodere og rydde.Ha en fin uke.

ferskt brød på fredagmorgen.

slik så det ut her igår.


solan på tur

solan

nye blomster

meg på tur.

vin og taco igår..

sjokoladepudding til dessert.namnam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar