tirsdag 23. april 2013

30 days challenge:-)

Dette er en liste jeg fant hos en blogger fotballfrue.no.Dette er en liste for bloggere som går over 30 dager.Og en skal ta for seg et punkt hver dag i riktig rekkefølge i 30 dager.kanskje jeg skal prøve meg på dette?!!:-)

♥  day 1:  Ditt siste innkjøp
♥  day 2: 10 fakta ingen vet om deg
♥  day 3: Noe eller noen du savner
♥  day 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå
♥  day 5: En sang som får deg til å gråte
♥  day 6: En ting du aldri kommer til å gjøre
♥  day 7: Favorittmaten din
♥  day 8: Et 3 år gammelt bilde av deg
♥  day 9: Smykkene dine
♥  day 10: Et bilde av deg selv tatt i dag
♥  day 11: Et bilde av håndskriften din
♥  day 12: Mobilen din
♥  day 13: 5 ting du ønsker deg
♥  day 14: Noe du er redd for
♥  day 15: Rommet ditt
♥  day 16: En sang du er skikkelig lei av
♥  day 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy
♥  day 18: Et bilde av deg selv som barn
♥  day 19: Innholdet i vesken din
♥  day 20: Parfymen du bruker
♥  day 21: Din verste uvane
♥  day 22: Dine 5 yndlingsvesker
♥  day 23: Nattbordet ditt
♥  day 24: Et bilde av deg med en gang du har våknet
♥  day 26: Favorittproduktet ditt akkurat nå
♥  day 27: En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag
♥  day 28: En vits/sketsj du syns er morsom
♥  day 29: En kjendis du ligner på
♥  day 30: Den rareste tingen du har

her skinner sola,så skal snart ut å drive på med hagearbeid,ellers står trim på planen.ha en flott tirsdag:-)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentaren i bloggen min i går :)
    Jeg har lagt ut et nytt innlegg om det nye prosjektet, som da røper at det er en løper :) Ser jammen ut for at jeg skal få det til også :)

    Hm, ser litt artig ut den listen der, så kanskje jeg også skal prøve meg på den, he he :)

    Mange fine bilder du har lagt ut :) Koselig å titte på bildene :)

    Gratulerer så mye med ni års bryllupsdag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:-) Skal ta en titt å se på løperen din:-) bare å kopiere listen:-)

    SvarSlett