lørdag 4. august 2012

Lørdag og helg:-)

Da ble det helg igjen,synes denne uken har gått så fort.Det har vært mye å gjøre.Har  fått unna endel husarbeid og også trent.Trent 2.5 time denne uken,satser på å trene 2-3 timer hver uke.

I sommer skjedde det nye trist,katten vår Mons ble påkjørt.Jeg var veldig lei meg. Han ble bare ti mnd gammel.Han var en veldig fint katt.


Nå har vi fått oss en ny katt,han heter Solan og er nå 14 uker gammel.Han er for liten til å gå ute alene enda,så jeg har han i bånd.Et lite bilde av han:

Nå er det allerede august måned og jeg har noen prosjekter pågang som jeg skal komme igang med.Må også skrive noen brev og brodere.

Ute skinner solen,så det blir nok helt sikkert grilling idag,det skal smake så godt.

Ha en fin helg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar