onsdag 2. mai 2012

Kom mai du skjønne milde..

Da er endelig mai måned her.Plommetrærne blomstrer,så jeg håper de gir masse frukt til høsten.

Pære treet begynner også så smått å blomstre,så skal bli spennende å se om det kommer frukt på det.:)

Ellers har april vært en fin måned,hadde en fin påskferie,koste meg masse sammen med mannen. Vi var på turer og besøkte familie.

Har også fått trent endel og gått turer.På søndag gikk vi en lang tur til spiraltoppen.En flott gåtur,tok mange fine bilder. Skal nok få tatt denne turen igjen snart. fin natur.

Må også få trent zumba og aerobic og selvfølgelig gå noen turer .Merker at det er lettere å gå lange turer,nå som jeg har trent litt.Gubben bemerket dette på søndag da vi gikk,og jeg hadde ikke klaget en gang,hehe..;)

Har tenkt litt på å gå kurs igjen,men vet jo at jeg klarer dette godt selv,hvis jeg bare vil.Nede på 8 kg nå,og håper på enda 3 kg til ferien

Igår var vi og kikket litt på gulskogen gård,da det har åpnet for sesongen,er så fint der.
Har også tatt med noen bilder fra turen vår på søndag:)

Vi startet også grillsesongen igår,og det smakte så godt med grillmat igjen.Håper på mer grillmat i sommer.



Her kommer bilder fra en flott langhelg:)


gulskogen gård

gulskogen gård

gulskogen gård

veien opp til spiraltoppen

På spiraltoppen

på tur

gulskogen gård










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar