fredag 29. april 2011

vekten står på stedet hvil:)



vekten står på stedet hvil,får skylde på påsken og all den gode maten og snopet.sukk,men er jo lov å kose seg i påsken da:)


idag har jeg sett på bryllup,så på bryllupet i England,catherine og william.Så nyyyydelig brudekjole hun hadde,blir så rørt når jeg ser på bryllup:)


Hadde en fin påske da,og ble et par gåturer og sykkeltur.besøkte familie og hadde besøk av familie/slekt.været var jo ubeskrivelig flott da,og koste oss masse ute,ble grilling også.


Nå er det bare å brette opp armene og fortsette slankingen.skal se om det ikke blir noen bilder etterhvert også.:)


god helg :)

2 kommentarer:

  1. Hei Kjersti :)))

    Tusen takk for kommentaren i bloggen min ;) Jo, jeg kan love deg at det var godt å få den nye vaskemaskinen i hus..;)

    Gleder meg allerede til brev ;)

    Hvordan går det med vekten din om dagene da? Håper det går rette veien for deg ;-)

    God helg ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. hei Nina:)

    Det går nedover med vekten,gått ned 3 kg siden nyttår,og også gått ned i cm,er fornøyd med det.:)
    god søndag!

    psst,dette er min nye blogg:)

    SvarSlett