søndag 23. november 2014

Har pyntet litt til advent/jul idag :-)

Idag hadde jeg ånden over meg,og fikk lyst til å pynte litt.Jeg fant fram julegardiner og duker,og var nede på plantasjen for å kjøpe blomster. Kjøpte også noen julegaver der.Så nå er jeg snaart ferdig med julegavene .:-)

Forrige helg var vi en tur i Odalen,besøkte pappa.Kjørte om Knapper,da jeg har bodd der før.Fikk tatt noen bilder der.

Neste uke blir travel,men også koselig.Liker så godt førjulstiden.Vet jeg begynte tidlig med pyntingen,men er jo så kos .

Til helgen skal vi til Lillehammer,er julemarked der da,og gleder meg masse til å gå rundt der å kikke.

Været er nå ikke det aller beste fortiden,vi har hatt mye regnvær,men nå ser det ut til at vi snart skal få sol.;-)

Ha en fin uke !


måtte ha med et bilde av solan også.Sov så søtt.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar