fredag 6. juni 2014

God pinsehelg :-)

Da er det endelig fredag og pinsehelg.Synes at denne uken har gått så fort. Det har vært mye å gjøre.Har fått gjort mye hjemme,og også trent 3 trimøkter.Tenkte ta en trimøkt idag også.

Igår var det en regnværsdag her.Det regnet mye,over 40 mm,så det var virkelig godt med en solskinnsdag idag.Den skal nytes ute.Håper på sol i helgen også.

Ellers har jeg kommet godt igang med det nye broderiet mitt.Det er en katteduk denne gangen. Skal snart finne fram duken min med en fruktkurv på også.

Ha en fin langhelg :-)

idag er det sol :-)

Irisen min blomstrer.Vakker.

Solan koser seg

Rosita.

Lillemor synes det er godt med vann fra springen :-)

Det nye broderiet mitt(katteduk)

meg og Lillemor
Letti vasker seg 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar