søndag 5. januar 2014

Idag har vi ryddet vekk resten av julepynten og kastet ut juletreet!!

Idag har vi hatt en travel dag. Jeg startet med å rydde vekk det meste av julepynten på fredag,og tok resten av den idag(julebilder,pynt ,mm) Ble så rart å ikke ha julepynt her mer,men samtidig er det godt å se frem mot lysere tider igjen.ikke mange månedene til våren nå :-)

Samtidig vil jeg vise bilder av min flotte orkide som blomstrer for andre gang,og et bilde av det nye stuebordet som vi kjøpte på torsdag(salg).

Igår hadde vi et koselig besøk av mine foreldre. Vi spiste god middag,og kaker /kaffe til dessert.

Nå er hverdagen her igjen,og imorgen skal mannen min begynne på jobben igjen etter nesten 3 uker med ferie.

Vi har fortsatt ikke noe snø,men det har regnet veldig mye nå i vinter. Håper nå at vi vil få noe snø nå i januar.

Ha en fin søndagskveld,og ny uke :-)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar