torsdag 19. desember 2013

Har vært på førjulstur i Kiel :-)

Nå har vi vært på en fin førjulstur til Kiel.Vel,den første dagen var ikke så bra for meg for jeg ble sjøsyk( i ca 4 timer) ellers gikk det bra.Koste meg ellers på turen. Det var mye folk på båten også.

Vi hadde en flott lugar. Denne gangen kjørte vi med color magic. Vi fikk 4 timer i Kiel,og kikket litt i julemarkedet der,og i en butikk.Handlet snop og andre ting. Var ikke så heldige med været i Kiel,det regnet noe...men vi koste oss :-) I båten handlet vi litt på taxfree,og så på et show.Fikk ikke med meg det første showet,men det andre var veldig bra. :-)

Ellers er  jeg nesten ferdig til jul,har igjen julevasken,tar den imorgen,og har bakt 7 slag. psst: jeg har kommet halvveis på det andre håndkleet mitt,og håper å bli ferdig til jul.

 Ønsker alle en riktig god jul :-)

Her kommer bilder fra turen,og et nissebilde av meg ;-)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar